Thursday, April 23, 2015

Dagens "happening" - på operasjonsbordet

Ikke ofte jeg har med ett av barna til sykehuset for operasjon(heldigvis). Og dette var bare en liten, liten operasjon. (Heldigvis x2) 

Klar til action straks. 

Det som er litt morsomt er hvorfor vi altså måtte på sykehuset for operasjon. Hvorfor vi har ventet i månedsvis på operasjonstime. Og det skal du få vite nå. 


Ser du hvilken kroppsdel som titter frem? Jepp! En finger. Der noen får flis i fingeren hadde da altså min eldste datter fått bly i fingeren - eh...nei. Ikke en kule. Det var derimot en blydel fra en trykkblyant. Og dette hadde vokst inn under huden. Så vi var altså på sykehuset for å fjerne blyantbly fra en finger! 

Snart ferdig å sy sammen.

Jeg er egentlig ganske tøff når det gjelder å se på gufne greier på TV, men med mine egne barn klarer jeg ikke engang å se på at de får bedøvelsessprøyte...
Glad for at dagens sykehusbesøk er over og at vi ikke har andre i sikte. Snipp - snapp - snute, så var blyantblyet ute! :-)

2 comments:

  1. Jeg er også superpingle når det gjelder sykehusting som dette her. Bra alt gikk bra:) hihi!

    ReplyDelete
  2. :-) Ja, jeg er glad det ikke var verre. Var visst ikke hverdagskost. ;-)

    ReplyDelete